הסעות לחתונה בירושלים

המחיר לרכב הלוך ושוב לפי השעות שהוזמנו (הרכב לא ממתין וואינו צמוד)
כיוון 1. העברה ישירה מנקודה לנקודה
רכב צמוד לפי שעות - במקרה של חריגה בשעות יגבו שעות נוספות
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת יציאה חזרה
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
שעת התייצבות

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת שחרור
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
הסעות לחתונה בירושלים

מחפשים הסעות לחתונה בירושלים ? מצאתם – הגעתם לגמבורג חברת הסעות . המרכז נחמד והכל אבל אם נגיד את האמת – אין על ירושלים. העיר הכי יפה בארץ עם נופים משגעים והיסטוריה שהולכת אלפי שנים אחורה. ירושלים היא עיר שיש בה הכל מהכל, ולכן אין מה להתפלא שהיא אחת מהערים הפופולאריות בארץ לחתונות ואירועים. אם סגרתם חתונה בירושלים ראשית נאחל לכם מזל טוב, ונמליץ לכם לדאוג לאורחים שלכם להסעה לחתונה כדי שיוכלו להגיע בקלות ובנוחות.

כמה עולה הסעה לחתונה בירושלים?

המחיר נע בין 300 ש״ח ל 2500 ש״ח.

תלוי כמובן מהיכן יוצאת ההסעה ובאיזה סוג רכב נוסעים. למשל, הסעה ממקום קרוב לירושלים במיניבוס תוכל לעלות גם מאות בודדות של שקלים, בעוד נסיעה באוטובוס מהקצה השני של המדינה תעלה קצת יותר. 

אנחנו ממליצים לכם להשוות מחירים ואולי גם לקבל הצעות מחיר מכמה חברות הסעות, אך למרות שחשוב לוודא שאתם לא משלמים מחיר לא סביר מומלץ גם לא להתפתות אחרי חברות שמציעות מחירים נמוכים באופן מחשיד. בדרך כלל מדובר בחברות לא מקצועיות וחדשות שזו הדרך שלהן למשוך לקוחות – אך גם התמורה בהתאם.

הסעות לחתונה בירושלים – כל היתרונות

מתלבטים אם לשכור שירותי הסעות לחתונה בירושלים? לדעתנו מדובר בכמעט חובה.

הסיבה העיקרית בגללה מומלץ לארגן הסעה לחתונה פשוטה מאוד: נוחות מקסימלית עבור האורחים שלכם. וודאי יצא לכם בעצמכם ללכת למספר חתונות, ואתם יודעים שלנסוע לחתונה זה לא פיקניק. נסיעה ברכב זה דבר שיכול לעייף ולגזול אנרגיות (ועוד צריך למצוא חנייה ולנסוע חזרה הביתה) ולהגיע בתחבורה ציבורית לחתונה זה עוד יותר לא נוח. כאשר אתם מארגנים הסעה לאירוע לאורחים שלכם אתם מאפשרים להם הגעה נוחה ונעימה הרבה יותר כך שיהיה להם כוח לרקוד ולשמוח בחתונה שלכם.

הסעות לחתונה בירושלים
הסעות לחתונה בירושלים

מה חשוב לבדוק לפני השכרת הסעות?

  1. רישיונות מתאימים

זהו תנאי שלא ניתן להתפשר עליו. חשוב לבדוק שלחברה יש את הרישיונות הרלוונטיים (ובתוקף!) מטעם משרד התחבורה. מדובר הן ברישיון להפעלת חברת הסעות והן ברישיון להפעלת הרכב עצמו.

  1. וותק

וותק וניסיון הם דברים שאין להם תחליף. חברות וותיקות הן חברות שראו הכל ויהיה לכם מאוד קשה להפתיע אותן או להפיל בלת”ם שהן לא נתקלו בו. כך למשל, אנחנו בגמבורג הסעות פעילים מ-1951 (70 שנה!) והניסיון הזה עוזר לנו לספק את השירות הטוב ביותר.

  1. צי רכבים גדול, מגוון ועדכני

בחרו חברה שיש לה צי רכבים עם רכבים מכל הסוגים הרלוונטיים ודואגת לחדש ולעדכן אותו כדי שהנסיעה לא תהיה ברכב מיושן ולא נוח.

השכרת אוטובוס לחתונה בירושלים

ירושלים היא אחת הערים הגדולות בארץ ומתגוררים בה המוני תושבים. בנוסף, ירושלים הינה עיר מרכזית ליישובים רבים שעוטפים אותה. אזור הרי ירושלים, בנימין, ומקומות נוספים. בשל כך, הרבה ישראלים רואים בה כעיר המרכזית לערוך בה את החתונה שלהם. 

ירושלים מלאה באולמות וגני אירועים שמארחים מדי ערב חתונות מופלאות. זוגות רבים של צעירים הבוחרים להיקשר בברית עולמים עולים לירושלים להתחתן. בנוסף לכלל תושבי ירושלים והאזור, מתקיימות בעיר חתונות רבות. בשל קדושתה של ירושלים, ישראלים ותיירים רבים בוחרים להתחתן בה. 

אותם אורחים המגיעים לחתונה בירושלים זקוקים להסעה. לרוב לזוגות המתחתנים בירושלים ישנם אורחים שגרים במקומות מרוחקים ממנה ויתקשו להגיע. למרות מרכזיותה, העיר איננה מרושתת בקווי תחבורה ציבורית טובים לכל חלקי הארץ.

גם בנסיעה בתוך ירושלים יכולים לצוץ בעיות. אם יש לכם קבוצה גדולה שאתם רוצים להסיע לחתונה – בחרו בנו. אנו מציעים לכם שירות השכרת אוטובוס לחתונה בירושלים. יחד עם נהג צמוד שייקח את האורחים שלכם אל האירוע אתם יכולים להיות רגועים.

השכרת אוטובוס לחתונה בירושלים
השכרת אוטובוס לחתונה בירושלים

מידיבוס לחתונה בירושלים

לקבוצות שאינן גדולות ומתאימות לנסיעה באוטובוס, אבל הן לא קבוצות קטנות יש את הפתרון המעולה. אנו מצעירים לכם שירותי הסעות לחתונה בירושלים במידיבוסים שלנו. המידיבוסים שלנו מותאמים בדיוק לקבוצה שלכם. הרימו אלינו טלפון ונתאם את הנסיעה. 

המידיבוסים שלנו מרווחים ונוחים ומאפשרים לאורחים שלכם לנסוע כמו שצריך. האורחים שלכם הם האנשים היקרים לכם ביותר. החברים שלכם, המשפחה הקרובה והמורחבת, השכנים ועוד. בחרתם אותם בקפידה שיבואו לשמוח איתכם בחתונה שלכם. 

בזכותנו, תוכלו להבטיח שהם יגיעו לחתונה רעננים ושמחים. המיניבוסים שלנו ייקחו אותם היישר מביתם אל רחבת הריקודים. אנו נדאג שהם יגיעו בזמן הרצוי לכם. איתנו לא תצטרכו להתמודד עם עיכובים ואיחורים ובעיות בלוח זמני האירוע. 

אנו בטוחים שהקדשתם זמן רב בתכנון החתונה שלכם וכל דקה בה מוקפדת. אתם רוצים שכל דבר בה יהיה הכי טוב שיש. אתם חושבים על רעיונות יצירתיים, אטרקציות ועוד דברים בשביל לשדרג את החתונה שלכם לחתונת השנה. הסעות מידיבוס לחתונה שאנו מציעים לכם יאפשרו זאת.

מונית גדולה לחתונה ירושלים

אנו מציעים לכם שירותי מונית גדולה לחתונה ירושלים. השירות שלנו מתאים לקבוצות קטנות ואינטימיות המחפשות נסיעה מהירה ונוחה לחתונה. אתם יכולים להתאגד מספר אורחים ולהזמין את המונית הגדולה לבדכם. חלק מהזוגות שמתחתנים דואגים להסעות במונית גדולה למוזמנים שלהם. 

תאפשרו לאורחים שלכם להנות באירוע בלי דאגות. אל תתנו להם להוציא את רכבם הפרטי ולהרוס להם את האירוע. עד שהם יגיעו אליה, הם ייאלצו לשבת הרבה זמן בפקקים ובעומסים. כולנו מכירים את העומסים הקבועים בירושלים והאזור. יתירה מזאת, העיר מסובכת מאוד מבחינה תחבורתית ויכולה להלחיץ הרבה מכם. 

בעיה נוספת היא מציאת חניה. עד שהאורחים שלכם ימצאו חניה, לאחר הנסיעה הארוכה והמתישה, יעבור זמן רב. הם יגיעו לחתונה שלכם כבר עייפים. אתם לא רוצים שהם יגיעו בצורה כזאת לאירוע שלכם. החתונה שלכם היא חד פעמית ואתם רוצים שהיא תהיה בדיוק כמו שחלמתם. הרימו אלינו טלפון והזמינו מאיתנו מונית גדולה לחתונה שלכם בהקדם. אנחנו נדאג לכם לחוויה מופלאה שלא תשכחו. 

הסעות לחתונה המלצות

הסעות לחתונה הם אחד הדברים היותר מומלצים כיום בעולם שירותי ההסעות. כמעט בכל חתונה ניתן לראות הסעות מכל הסוגים המביאות ומחזירות אורחים. אנו נאסוף את האורחים שלכם ונחסוך מהם נסיעות ובעיות.

עם סיום האירוע, ניקח את האורחים שלכם ישר למיטה החמה שלהם. הנהגים שלנו ימתינו להם עד לסיום האירוע כשהם ערניים וכשירים לנסיעה. אנו נדאג שהם לא יעלו בשעה כזאת על הכביש. אנחנו נביא אותם במהרה ובבטחה אל ביתם. 

ההמלצות להזמנת הסעות לחתונה נוגעת להמון נקודות. חסכון בזמן ונוחות לאורחים, הגעה של כמות אורחים רבה יותר. גם אופציה של הגעה מתוזמנת של האורחים וחווית נסיעה מלאה באדרנלין. אל תתלבטו והרימו אלינו טלפון לתיאום הסעה לחתונה. 

גמבורג חברת הסעות מקבלת המלצות רבות באופן קבוע מלקוחות בנוגע להסעות לחתונה. האורחים שלכם מודים לנו על שירות אדיב ומקצועי שמאפשר להם לשבת רגועים בנסיעה. משפחות רבות דואגות להזמין מאיתנו שירותי הסעות לכלל האירועים שלהם. 

עם המלצות כאלה לא תתחרטו.

מחיר שירות הסעות לחתונה בירושלים

ניתן לקבל הנחה נוספת בטלפון *9074 או לחצו לקבלת הצעה בוואטסאפ

יציאה מירושליםאשדודנתניהקיסריהחיפהבאר שבע
אוטובוס1700 ש״ח2000 ש״ח2200 ש״ח2500 ש״ח2000 ש״ח
מיניבוס 20 מקומות1200 ש״ח1400 ש״ח1600 ש״ח1760 ש״ח1500 ש״ח
  • ט.ל.ח
  • המחירים תקפים גם הפוך – אם החתונה נערכת בירושלים.
  • המחירים הינם המלצה ואינם מחייבים את גמבורג הסעות בכל צורה שהיא.
  • המחיר בשקלים וכוללים מע״מ .
  • התמחור מתייחס ל אוטובוס 55 מקומות.
  • אוטובוס 60 נוסעים– תוספת 25%
  • מידיבוס – הפחתה 2% במחיר
  • מיניבוס 15 מקומות מחיר– 30% פחות במחיר.
  • המחירים מתייחסים ליציאה עד 02:00 בלילה מהאולם. – יציאה לאחר מכן בחיוב שעות נוספות.

הזמינו הסעות לחתונה מחברת הסעות עם המלצות – גמבורג הסעות

סגרתם חתונה בירושלים? מזל טוב! הזמינו הסעה מחברת הסעות וותיקה, מנוסה ומקצועית ששמה אתכם במקום הראשון. אנחנו בגמבורג הסעות דואגים לחוויית נסיעה מהמדרגה הראשונה ולא מתפשרים על הנוחות שלכם.

לחתונה בירושלים נוסעים רק עם גמבורג הסעות מקבוצת – RENT A BUS

למידע נוסף אודות שירותי ההסעות שלנו לחתונות בירושלים חייגו 9074*

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Scroll to Top