איך להתנהג באוטובוס בזמן אזעקה

המחיר לרכב הלוך ושוב לפי השעות שהוזמנו (הרכב לא ממתין וואינו צמוד)
כיוון 1. העברה ישירה מנקודה לנקודה
רכב צמוד לפי שעות - במקרה של חריגה בשעות יגבו שעות נוספות
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת יציאה חזרה
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
שעת התייצבות

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת שחרור
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.

בעידן מלחמת חרבות ברזל , וכמובן האזור שבו אנו חיים , איומים בטחוניים הם חלק מהמציאות בישראל, חשוב לדעת כיצד להתנהג במצבי חירום, במיוחד כאשר אנו נמצאים במקומות ציבוריים כמו אוטובוסים.

המציאת שבה אנו חיים , מצריכה אותנו להיות זהירים מאוד . ההבדל בין להיפצע בגלל שלא שמרנו על הכללים , ללא להיפצע כלל הינו דק כחוק השערה.

המאמר הזה נועד להסביר ולהדריך אתכם הנוסעים כיצד לשמור על בטחונכם בעת שיגור טילים לעבר האזור שבו הנכם נמצאים.

הכרת הסימנים

היכולת לזהות במהירות את הסימנים לקראת שיגור טילים לישראל יכולה להציל חיים.

סימנים אלה כוללים הודעות מהמערכת הציבורית, התראות באמצעות אפליקציות, למשל אפליקציית של פיקוד העורף . ורעשים חריגים בחוץ. חשוב להיות מודעים ולהקשיב לכל שינוי או אזהרה שעלולה להיות רלוונטית.

הוראות בטיחות

ברגע שאזעקה נשמעת, חשוב להישאר רגועים ולהקשיב להוראות הנהג.

עצירת פאניקה ושמירה על קור רוח יכולים להיות ההבדל בין פעולה נכונה לבין סיכון מיותר.

אם יש הוראה לעזוב את האוטובוס, עשו זאת בצורה מסודרת ושקטה. אם ההחלטה היא להישאר בתוך האוטובוס, יש להתיישב קרוב לרצפה, להגן על הראש והחלקים החיוניים של הגוף, ולהימנע מלחץ פאניקה.

חשוב להמשיך להישכב על הרצפה ולא לקום לפחות 10 דקות מרגע הישמע האזעקה למניעת פגיעה מרסיסים.

תפקיד הנהג

הנהג האוטובוס משחק תפקיד קריטי במצב חירום. הוא אחראי להביא את האוטובוס לעצירה בטוחה, להנחות את הנוסעים, ולוודא שכולם נמצאים במקום בטוח.

הנהג צריך להיות מוכן לפעול לפי הנחיות הבטיחות ולהיות מקור מידע ותמיכה לנוסעים. חשוב שהנהג יהיה מאומן ומוכן לכל סיטואציה, וידע כיצד להגיב במהירות וביעילות.

כל הנהגים של גמבורג הסעות עברו ועוברים הכשרה כיצד לנהוג במקרה חירום מסוג זה.

מיקום מחסה

אם יש צורך לעזוב את האוטובוס, חשוב למצוא מחסה במהירות.

מחסה יכולה להיות בניין קרוב, מבנה ציבורי, או אזור מוגן אחר. חשוב להימנע מלהישאר בחוץ ולחפש מקום מוגן מפני פגיעות טילים או רסיסים. חשוב להכיר את הסביבה ולדעת איפה נמצאים המקומות המוגנים הקרובים ביותר.

שיתוף פעולה ורוגע

שמירה על רוגע ושיתוף פעולה עם הנוסעים האחרים היא חיונית. עזרה הדדית ותמיכה יכולים להיות קריטיים במצבי לחץ. חשוב להימנע מליצור פאניקה ולעזור זה לזה ככל הניתן. נוסעים צריכים להיות מודעים לצרכים של אחרים, במיוחד קשישים, ילדים, ואנשים עם מוגבלויות.

טיפים להתמודדות עם חרדה

מצבי חירום יכולים להיות מלחיצים ומעוררי חרדה. נשימות עמוקות, שמירה על מחשבה חיובית, ושיחה עם אנשים אחרים יכולים לעזור להתמודד עם החרדה. חשוב לזכור שאתה לא לבד במצב זה ושיש סביבך אנשים שיכולים לעזור.

סיכום

הכנה ומודעות למצבים חירום הם המפתח לשמירה על בטחוננו ובטחון הסובבים אותנו. ידע זה חיוני לכל נוסע באוטובוס, ויכול להציל חיים. במצבי חירום, כל פעולה נכונה ומחשבה מוקדמת יכולים לעשות את ההבדל.

במידה ויש לכם שאלות נוספות נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Scroll to Top