הסעות בבקעת הירדן

המחיר לרכב הלוך ושוב לפי השעות שהוזמנו (הרכב לא ממתין וואינו צמוד)
כיוון 1. העברה ישירה מנקודה לנקודה
רכב צמוד לפי שעות - במקרה של חריגה בשעות יגבו שעות נוספות
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת יציאה חזרה
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
שעת התייצבות

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת שחרור
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
הסעות בבקעת הירדן

מתאיישים אחר חיפוש חברת הסעות בבקעת הירדן ? הנה מצאתם . אזור בקעת הירדן הינו אזור גדול שמכיל שטחים נרחבים ותושביו פרוסים במגוון יישובים וקיבוצים . יישובים אלו המשתייכים ל – “מועצה אזורית בקעת הירדן”. באזור בקעת הירדן חיים מעל ל – 80,000 תושבים שחלקם פלסטינים וחלקם ישראלים יהודים. כמו בכל אזור בארץ, גם באזור זה יש צורך בשירות הסעות מהימן ובטוח . שירות שיסופק מטעם חברת הסעות מנוסה. כאמור, חשוב שחברת הסעות תדע לספק את השירות הזה לכולם, תהייה זמינה נגישה בכל עת. אז כיצד בוחרים בשירות הסעותן ובהתאם לאילו קריטריונים? על כך נענה במאמר שלפניכם. 

הסעות לאיזור בקעת הירדן 

הסעות לאזור בקעת הירדן הינן מבוקשות בעיקר בקרב מטיילים מהארץ ומחו”ל. אזור בקעת הירדן הינו אזור קסום וצחיח שרובו מדבר שומם עם שלל אתרים, נקודות חן ותצפיות קסומות. בעונות מסוימות חם מאוד להסתובב בבקעת הירדן, אולם באמצעות הסעה ממוזגת עם חלל מרווח וחלונות גדולים, ניתן יהיה לעשות את זה בקלות ולהצליח ליהנות מטיול באזור.

חברת הסעות בבקעת הירדן ובכלל בכל איזור הבקעה

חברת הסעות בבקעת הירדן תספק מענה לשירותים רבים החל מתלמידים שלומדים באזור וצריכים להגיע מדי בוקר למוסדות הלימוד. לעובדים שעובדים באילת ובמקומות אחרים וצריכים להגיע מדי בוקר לעבודה ולשוב בתום יום ארוך. הסעה תספק שירות גם לכל קבוצה שמעוניינת להגיע לאירוע כלשהו באחד הערים בארץ או לכנס שמתקיים במרכז הארץ ולעוד מגוון של מטרות. חברת הסעות לאירועים תדע להתאים את הרכב לפי היעד, גודל הקבוצה וכל הצרכים שלה. גמבורג פרוסה בכל איזור הבקעה, כולל איזור הערבה.

חברת מיניבוסים בבקעת הירדן

מיניבוסים הינם כלי רכב מתוך צי רכבים שלם של חברת ההסעות והם מספקים מענה מדויק לכמות של 25 נוסעים בממוצע. היתרון ברכב זה שיש לו צריכת דלק נמוכה יותר מזו של אוטובוס ולכן הוא חסכוני יותר ועדיין מצליח להכיל כמות מכובדת של נוסעים, כמחצית ממה שאוטובוס יכול להכיל. כמו כן, מדובר בכלי רכב שמסוגל לתמרן טוב בכביש וגם למצוא חניה בקלות רבה יותר. המיניבוסים של היום הינם משוכללים ומתקדמים ומכילים את כל הטכנולוגיה החדשנית שמעניקה חווית נסיעה מושלמת.

הסעות לטיולים בבקעת הירדן בשבתות

הסעות לטיולים בשבת הינם מצרך מבוקש. הסיבות הן כי אנשים רבים יעדיפו להשאיר את הרכב הפרטי בחנייה ביום שבת ולטייל באמצעות הסעה. כך מתאפשר לכולם ליהנות מיום טיול מבלי להיות עסוקים בנהיגה בכביש. הסעות בשבת יספקו גם מענה לקבוצות חברים. אפילו לתיירים ולכל מי שמעוניין לטייל באזור הבקעה כשאין לו אלטרנטיבה אחרת לכך.

אולי יעניין אותך לקרוא על הסעות בעין גדי ?

באילו רכבים יסופק השירות ?

צי רכבים של חברת הסעות יכיל מגוון של כלי רכב . החל ממוניות גדולות שמכילות עד 10 מושבים והן מספקות הסעה אינטימית לקבוצה קטנה של נוסעים, מיניבוסים שמכילים עד 25 נוסעים. מידיבוסים שמכילים כ – 40 נוסעים ואוטובוסים גדולים שמכילים עד 60 נוסעים. כמו כן, חברת ההסעות תחזיק בכלי רכב מפוארים במיוחד שמיועדים לזוג שמתחתן, לאח”מים, לאנשי עסקים או דיפלומטים.

שירותי הסעות בבקעת הירדן 24 שעות / 7 ימים בשבוע – רק עם גמבורג

שירותי הסעות סביב השעון הינו שיורות שיש בו צורך גם לכל מי שנמצא בבקעת הירדן. להבדיל משירותי התחבורה הציבורית שהם מוגבלים בזמני הנסיעה שלהם וגם בנגישות שלהם, שירות הסעות יהיה זמין בכל שעה ביממה. ניתן להזמין הסעה גם בשעת לילה מאוחרת . למשל במידה ויש צורך בנסיעה לנתב”ג או נסיעה לטיול שמעוניינים לצאת אליו בשעה מוקדמת בבוקר, ההסעה תגיע לכל כתובת שתציינו ותמתין לאחרון הנוסעים.  אנו פתוחים תמיד, ובנוסף ברשותנו מוקד חירום הפעיל 24/7 לכל צרה שלא תהיה . תמיד יהיה ללקוחותינו עם מי לדבר.

הסעות בבקעת הירדן מחיר החל מ 600 ש״ח

המחיר עבור הסעות בבקעת הירדן הינו בהתאם לכמה וכמה גורמים שיכולים להשתנות בין נסיעה לנסיעה. יש קבוצות שיהיו להם צרכים שונים ויש צורך לאבזר את הרכב בציוד מיוחד, (כמו במקרה של רכב לנכים או אנשים בעלי מוגבלויות שונות). כמו כן, יעד הנסיעה הינו פרמטר שייחשב במחיר, עצירות בזמן הנסיעה, שהות של הנהג עם הנוסעים ועוד. אנו מתחייבים להתחרות בכל הצעה. כמובן הצה שנתקבלה מחברה לגיטימית ומורשית. שלחו לנו את ההצעה אשר קיבלתם, ואנו מתחייבים להוזיל ב 5ֿ% לפחות.

הסעות טלפון *9074

היום תוכלו להזמין שירות הסעות בבקעת הירדן בטלפון! חברת “גמבורג הסעות” תשמח לספק לכם שירות הסעות מהימן ובטוח. החברה תדאג להצמיד לכל נסיעה שלכם את כלי הרכב המדויק . הנהוג עם נהג אדיב שיסיע אתכם לכל מטרה. חברת “גמבורג הסעות” בעלת שם ומוניטין בתחום ההסעות והיא מנוסה בכל המסלולים השונים בארץ, מכירה כל דרך ושעל וכך היא מצליח להעניק לכלל נוסעיה חווית נסיעה נעימה ובטוחה. 

ניתן להתקשר 24/7 לטלפון *9074 או במייל sales@rentabus.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Scroll to Top