הסעות בגן שמואל

המחיר לרכב הלוך ושוב לפי השעות שהוזמנו (הרכב לא ממתין וואינו צמוד)
כיוון 1. העברה ישירה מנקודה לנקודה
רכב צמוד לפי שעות - במקרה של חריגה בשעות יגבו שעות נוספות
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת יציאה חזרה
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
שעת התייצבות

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת שחרור
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
הסעות בגן שמואל

גן שמואל הינו קיבוץ שממוקם בין חדרה לחיפה , והסעות בגן שמואל מבקשות בו מאחר ויש בו פעילויות עסקיות רבות. פעילויות שמזמנות אליו מבקרים מכל הארץ ותושבים שגרים בסמוך. בגן שמואל יש מרכז לרפואה משולב, מרכז הדפסה, פארק מסחרי, קליניקות ועוד. כמו כן, יש בו גן אירועים קסום ומבוקש שזוגות רבים חושקים להתחתן בו. על מנת להצליח להגיע לגן שמואל היום אפשר למצוא הסעות שמסייעות לכל מי שמעוניין להגיע לאזור. הסעוצ אלו מאפשרות גם לכל מי שרוצה לצאת מהאזור למטרות שונות וליעדים שונים ברחבי הארץ. אולם כיצד נדע לבחור בחברת הסעות מומלצת בגן שמואל? את התשובות תקבלו במאמר זה.  

חברת הסעות בגן שמואל

חברת הסעות בגן שמואל לרוב תהיה חברת הסעות באזור חדרה . אותה חברה אמורה לתת מענה לכל מגוון האוכלוסייה החל מילדי בית הספר שצריכים להגיע למוסד הלימודים שלהם.

בנוסף לתת גם שירות לאוכלוסייה המבוגרת שמעוניינת לצאת לטיול או למופע תרבותי במרכז הארץ. חברת הסעות צריכה להיות אמינה ולהבטיח את בטחון כל נוסעיה. החברה אמורה להחזיק ברישיון עסק ובכל הביטוחים הרלוונטיים לכלי הרכב שהיא עושה בהם שימוש. צריכה לדאוג לתחזוקה שלהם מדי תקופה ולהיות זמינה לכל קהל לקוחותיה.

אלה רק חלק מהפרמטרים החשובים שכל חברת הסעה אמורה לעמוד בהם. אולם כיצד נדע אם אכן היא כזו? יש לוודא שאתם פונים לחברה שקיבלתם עליה המלצה ובשיחה עם נציג תוכלו לבקש לראות רישיונות, להבין אילו ביטוחים יש לחברה, לשמוע מהם על סוגי כלי הרכב שברשותם, התחזוקה שלהם וכל מה שאתם כבר יודעים עד כה. 

הסעות אוטובוסים – לשם מה אזדקק לשירות ?

כאמור, אוטובוסים באזור גן שמואל יעניקו מענה לכולם. החל מתושבי המקום ועד לאנשים מבחוץ שמגיעים לאזור. תלמידי הקיבוץ שזקוקים להסעה מדי יום הלוך וחזור. עובדים שצריכים להגיע לגן שמואל (למפעל או לקליניקות הרבות בסמוך אליו), וכמובן הסעה לחתונה עבור האורחים הרבים שמגיעים מכל רחבי הארץ. אורחים אשר מגיעים לחגוג עם הזוגות שמתחתנים בגן אירועים בגן שמואל או כל אירוע אחר שאותו חוגגים, יצריך הסעות אוטובוסים בגן שמואל.  

השכרת אוטובוס בגן שמואל

היתרון באוטובוס מושכר שמכיל בממוצע 60 נוסעים, הינו שהוא עונה על כל הצרכים ועומד לשירות הלקוח בכל זמן ולכל יעד. במידה ומדובר בהשכרת אוטובוס בקיבוץ למטרת חתונה שנערכת בגן האירועים, תושבים מכל הארץ יכולים להזמין את ההסעה ולהיות סמוכים ובטוחים שביום החתונה יגיע האוטובוס לנקודת האיסוף .

האוטובוס יאסוף אותם ויסיע אותם עד לחתונה וחזור. שירות זה הינו מושלם עבור רבים שלא מעוניינים להגיע בכלי הרכב הפרטי ורוצים ליהנות מהחתונה מבלי להתחשבן עם השתייה או העייפות המצטברת. כמו כן, גם עבור החתן והכלה מדובר בסידור אידיאלי לאורחים שלהם. כך האורחים יכולים להבטיח את הגעתם בזכות הסעה שתסיע אותם.  

הסעות מיניבוס בגן שמואל

מיניבוס הינו כלי רכב קטן יותר מאוטובוס. המיניבוס יכול לאכלס בתוכו בין 5 אנשים עד 19 נוסעים. היתרון העיקרי שלו הוא הנוחות והאווירה הפחות עמוסה והמונית. נסיעה במיניבוס תאפשר למשפחות מגן שמואל להגיע יחד לטיולים, למקומות מפגש וגם לנתב”ג. כך תוכלו להסיר כל אחריות וחשש מפני תקלה שאינה צפויה עם הרכב הפרטי, חנייה וכולי. כיום רוב המיניבוסים מאובזרים במערכות טכנולוגיה מתקדמות עם מערכת שמע ומכשיר – DVD וכל מה שמאפשר להעביר את הנסיעה בנעימים.

הסעות בגן שמואל מחיר

מחירים של הסעות בגן שמואל יחלו מ150 ש״ח ועד 1800 ש״ח כולל מעמ. המחירים יפורסמו בדרך כלל באתר של חברת ההסעות כשרוב החברות מפרסמות בעיקר את היעדים הפופולריים. בשיחה עם נציג החברה תוכלו לברר את המחיר, כשהוא ייקבע בהתאם לכמה וכמה משתנים כמו – יעד הנסיעה שלכם, כמות הנוסעים, כלי הרכב אותו תבחרו בהתאם לכמות הנוסעים הממוצעת, אבזור מיוחד, תאריך הנסיעה, עצירות בדרך וכן זמן שירות ההסעה אותה תבקשו (יום, שלושה ימים וכו’).

הסעות גן שמואל בזול

הסעות זולות לאירועים יינתנו בדרך כלל בתקופות פחות עומסות מבחינת ביקוש ואירועים. אז חברות הסעות מסוימות יכולות להרשות לעצמן להוריד מעט מחירים ולהציע מחיר זול או במבצע. מעבר לכך חשוב לציין שרוב החברות מתמחרות בהתאם ליתר החברות ולא חורגות בצורה קיצונית במחיריהן. חברה שמציעה הסעה מוזלת במיוחד אמורה לעורר בכם חשד שכן, מחיר זול בצורה חריגה לרוב יעיד על חברה שלא מחזיקה ברישיונות ולא מבטחת את נוסעיה. על כן יש לבדוק בצורה מוקפדת את החברה עמה תתקשרו.  

מחירון הסעות בגן שמואל מעודכן לשנת 2021 – 2022 – כמה עולה הזמנת הסעה בגן שמואל ?

ניתן לקבל הנחה נוספת בשיחה טלפונית או לחצו לפניה בוואטסאפ

מרחקעד 6 שעתעד 8 שעותיום עבודה עד 12 שעותהערות
עד 50 ק״מ1500 ש״ח 1800 ש״ח 2000 ש״חלא כולל שישי שבת
עד 100 ק״נ 1700 ש״ח 2000 ש״ח2300 ש״ח  לא כולל שישי שבת
עד 150 ק״מ1800 ש״ח   2000 ש״ח2500 ש״ח   לא כולל שישי שבת
עד 200 ק״:מ 2200 ש״ח2400 ש״ח 2700 ש״ח  לא כולל שישי שבת
עד 300 ק״מ 2600 ש״ח 2700 ש״ח 2980 ש״חלא כולל שישי שבת
עד 400 ק״מ 2800 ש״ח3200 ש״ח  3500 ש״ח לא כולל שישי שבת
מחיר הסעות בגן שמואל

מה המחיר של הסעה גן שמואל

מחירון הסעות גן שמואל מדוייק ועדכני כולל שנת 2022

הערות חשובות :

ט.ל.ח

  • המחיר הינו מחיר מומלץ לצרכן ואינו מחייב בשום אופן את חברת הסעות גמבורג .
  • המחיר מתייחס לאוטובוס צמוד באמצע שבוע . 
  • מחיר כל שעה נוספת 150 ש״ח כולל מעמ
  • המחירים מתייחסים לאוטובוס 55 מקומות – בגין אוטובוס 60 מקומות – תהיה תוספת 20% . בגין  מידיבוס תהיה הפחתה של 2.5% למחיר.
  • סך הק״מ מחושב לסך כל הק״מ אשר יבוצע באותו יום לפי נק׳ המוצא וסיום בנק׳ המוצא.
  • עבור הסעות בשבת מחיר – ינתן בשיחה טלפונית

חייגו עכשיו *9074

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Scroll to Top