מונית גדולה בזול – האם קיים דבר כזה?

המחיר לרכב הלוך ושוב לפי השעות שהוזמנו (הרכב לא ממתין וואינו צמוד)
כיוון 1. העברה ישירה מנקודה לנקודה
רכב צמוד לפי שעות - במקרה של חריגה בשעות יגבו שעות נוספות
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת יציאה חזרה
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
שעת התייצבות

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת שחרור
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
מונית גדולה בזול

אנשים רבים יחפשו מונית גדולה בזול על מנת להגיע לנמל התעופה. גם לצורך הסעה לאירוע חתונה או ליעד מבוקש בארץ. בואו נתחיל מזה שכל שירות של מונית גדולה תוכל לחסוך מכם עלויות דלק, זמן ועוד. על כן, כבר מתחילים בשירות שנחשב למשתלם הרבה יותר. שירות אשר מועדף על כל תחבורה ציבורית. יחד עם זאת, היום יש לחברות הסעות רבות מחירונים בהם הם מפרסמים את העלויות של המחירים לכל יעד נפוץ. בדרך זו ניתן להתרשם ולעשות השוואת מחירים. חברת גמבורג הסעות מספקת לכל קהל לקוחותיה מונית גדולה בזול ליעדים שונים בארץ. בכל הזמנה של מונית גדולה תגלו שמדובר במחירים זולים ובשירות איכותי. 

מונית גדולה בזול לנתב״ג

מונית גדולה בזול לנתב”ג תכיל מעל לארבע אנשים עד – 20 איש. וכך תבטיח לכל נוסעיה את השירות המשתלם ביותר מבלי שיאלצו לנסוע בכמה מוניות בו זמנית. כמו כן, יינתן שירות נסיעה בשעות הקטנות של הלילה. מה שלא ניתן יהיה למצוא עם תחבורה ציבורית, תחסכו גם בדלק ברכב הפרטי וגם בחניון שדה התעופה. בנוסף, מונית גדולה תכיל אתכם ואת בני המשפחה, החברים וכל הציוד והכבודה שלכם.

מונית גדולה יכולה גם לאסוף מכמה נקודות איסוף – כך אתם גם תוכלו לחלוק את העלות שיוצאת זול במיוחד.

מונית גדולה בזול לאירועים

יש כמה וכמה קריטריונים שעל פיהם נקבע המחיר של המונית הגדולה. במידה ואתם מחשפים מחיר זול לאירועים יש לקחת בחשבון את יעד הנסיעה. את כמות הנוסעים, את יום ושעת הנסיעה, את העצירות ועוד. כל קריטריון עשוי להשפיע על המחיר. בעוד שאם תיסעו כמה חברים יחד המחיר תמיד יהיה זול יותר. יחד עם זאת, בל נשכח שמונית גדולה לאירוע תאפשר לנו לחסוך בדלק. גם בחיפוש חניה, עמידה בפקקים, נסיעה בעייפות ועוד.

מוניות גדולות לחתונות

אירוע חתונה הוא אירוע שמחה שכל מה שנרצה זה ליהנות בו ולשמח את הזוג המאושר. חשוב שנתכנן את היום של החתונה בהקפדה ונדאג להגיע לאירוע רעננים ומוכנים לשמוח. אחד השיקולים של כל מי שדורש הסעה חתונה הוא כיצד להגיע לאירוע שיוכל גם לשתות ולרקוד עד אור הבוקר מבלי לחשוש מכל הדרך נהיגה חזור. על כן, מונית גדולה בזול שלא תייקר את כל הסיפור היא בהחלט בחירה נבונה. היא תחסוך לפני הכל בעלויות הדלק עד לאירוע. מונית גדולה תחסוך לכם ביום עבודה שאולי למחרת יהיה לכם קשה לקום. שכן אם תנהגו לא תוכלו לנוח בנסיעה הלוך ושוב. כמו כן, באמצעות מונית גדולה תוכלו לנסוע יחד עם עוד כמה מכרים או חברים קרובים וכך גם לשלם סכום סמלי. 

גמבורג הסעות – חיים ונושמים הסעות כבר למעלה מ – 70 שנה, ישמחו להעניק לכם את השירות הזה 24/7 ולכל יעד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Scroll to Top