הסעות בעמק חפר

המחיר לרכב הלוך ושוב לפי השעות שהוזמנו (הרכב לא ממתין וואינו צמוד)
כיוון 1. העברה ישירה מנקודה לנקודה
רכב צמוד לפי שעות - במקרה של חריגה בשעות יגבו שעות נוספות
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת יציאה חזרה
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
שעת התייצבות

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת שחרור
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
הסעות בעמק חפר

זקוק לשירות הסעות בעמק חפר ? המשך לקרוא ! מועצה אזורית עמק חפר הינה שוכנת במישור החוף באזור הצפוני של אזור השרון. בין חדרה ונתניה. במועצה אזורית עמק חפר יש כפרים, קיבוצים ויישובים וכן שמורות טבע ואתרי תיירות רבים כמו גשר הצבים, תצפיות מצפור, גן לאומי אלכסנדר וכו’. חברת הסעות בעמק חפר מטרתן לספק מענה של שינוע ממקום למקום עבור קבוצות אנשים שלא מעוניינות להיעזר בתחבורה ציבורית. מהסיבה שהיא לא נוחה או לא מתאימה לסוג ואופי הנסיעה. חברת הסעות בעמק חפר תעניק פתרון להסעה עבור כל אירוע שנרצה לערוך באזור עמק חפר או הרחק ממנו. במאמר זה נרחיב אודות היתרונות הרבים בהסעות באיזור.   

הסעות לעמק חפר

כאמור עמק חפר היה פנינה תיירותית שניתן למצוא בה מגוון של נקודות חן קסומות בכל עונה. משפחות רבות מכל קצוות הארץ יגיעו בימי שבת לבלות במקום, גם טיולי בית ספר יבקרו את האזור, קבוצות תיירים ועוד. על כן, הסעות יינתנו מכל עיר ומכל מושב בהתאם לגודל הקבוצה ולצרכיה.  

חברת הסעות בעמק חפר

חברת הסעות שפועלת באזור לא תהיה חסרת עבודה. שכן מגוון של אוכלוסייה יעזרו מדי יום בשירותיה. החל מתלמידי בית ספר שצריכים להגיע לבתי ספר באזור או מחוץ לאזור מדי בוקר. הסעות לעובדים שכן יש לא מעט מקומות עבודה בעמק חפר וכדי לשנע את העובדים בעמק חפר נזדקק לחברת הסעות שיש בבעלותה מגוון רכבים שמספקים שירות, תוך הקפדה על הגעה למקום העבודה בזמן. חברה לשירותי הסעות תספק מענה גם במקרים של אירועים, כנסים, משחקי ספורט ותערוכות שמתרחשים ברחבי בארץ. חברת הסעות תסיע עמותות וארגונים כמו צופים, הנוער עובד והלומד וכולי.

חברת מיניבוסים בעמק חפר

כמו כן, גם מיניבוסים ישרתו היטב את תושבי הכפרים והמושבים באזור. מיניבוס יתאים לקבוצות קטנות כשהוא מכיל עד 25 אנשים. מומלץ לשכור מיניבוס במקרים של נסיעה לנתב”ג או לטיול משפחתי. לאירוע חתונה או בר מצווה ולמגוון מטרות, כל עוד מדובר בקבוצה קטנה שמעוניינת בחלל אינטימי ועם זאת מרווח. 

הסעות באיזור בשבת

כולנו רוצים לנפוש בשבת ורובינו מעדיפים להשאיר את הרכב שבו נעשה שימוש מדי יום בחנייה הפרטית. כך מתאפשר גם לנהג המשפחה לנוח וליהנות משירות הסעות ביום שבת ומגיבוש משפחתי מלא. חברת הסעות תספק לכם רכב למידותיכם שייקח אתכם לכל טיול. הסעה לאירוע או כנס בשבת, מעמק חפר לכל יעד. 

צי הרכבים

בכל בחירה שלכם בחברת הסעות איכותית חשוב שתבררו לגבי צי הרכבים שבאמתחתה. שכן חשוב שיהיה לה מענה הולם ומדויק עבור כל מטרה ונסיעה שלכם. עוד כדאי לברר כל כמה זמן החברה מחליפה את צי הרכבים שלה ואת רמת התחזוקה. צי רכבים מרשים יכיל בין היתר – מוניות גדולות, רכבי VIP מהודרים, מיניבוסים, מידיבוסים ואוטובוסים.

שירותי הסעות בעמק חפר 24/7

אחד היתרונות שיש בחברת הסעות לעומת כל האופציה של התחבורה הציבורית הינו השירות של 24/7. שכן מדובר בשירות שניתן סביב השעון ובכל זמן שהלקוח זקוק לו. כל מה שהוא יצטרך לעשות זה לפנות לחברת ההסעות טלפונית או דרך האתר. 

הסעות בעמק חפר מחיר

המחיר עבור הסעה בעמק חפר יקבע בהתאם למספר פרמטרים שהם בין היתר  – יעד הנסיעה, כמות הנוסעים, סוג האוכלוסייה, אביזרים נלווים, עונה בשנה, עצירות בדרך ועוד. כמו כן, ניתן להתרשם ממחירון של החברה שמפרסם באתר שלה שבו היא מציגה את המחירים שלה לכל יעד פופולרי.  

הסעות בעמק חפר טלפון

מחפשים חברת הסעות באיזור ? אל תתברברו יותר מדי – חברת גמבורג הסעות מספקת הסעה לכל יעד ולכל מטרה! היא תגיע אליכם לכל כפר ומושב בעמק חפר ותדאג להגיע בזמן שקבעתם ולעמוד בלוח הזמנים. חברת גמבורג הסעות מחזיקה במגוון רכבים מתקדמים ומודרניים שמאובזרים בכל הטכנולוגיה החדשה ביותר. כמובן שאליהם מתלווים נהגים שבאדיבותם משדרגים את חווית הנסיעה עבור כל נוסע. אז כל מה שתצטרכו לעשות זה להתקשר למספר הטלפון של החברה ולספק את כל הפרטים הידועים לכם אודות הנסיעה. סוג הרכב שתרצו בהתאם לכמות הנוסעים, יעד ותאריך – ולכל היתר אנחנו כבר נדאג.  

מחפשים חברת הסעות מקצועית ומנוסה לאירועים? התקשרו עוד היום לrent a bus וקבלו הצעת מחיר.

זמינים 24/7 בטלפון – *9074

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Scroll to Top