מונית גדולה בצפון – כל היתרונות

המחיר לרכב הלוך ושוב לפי השעות שהוזמנו (הרכב לא ממתין וואינו צמוד)
כיוון 1. העברה ישירה מנקודה לנקודה
רכב צמוד לפי שעות - במקרה של חריגה בשעות יגבו שעות נוספות
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת יציאה חזרה
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
שעת התייצבות

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת שחרור
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
מונית גדולה בצפון

מונית גדולה היא למעשה רכב הסעות שמכיל לפחות 10 מקומות ישיבה. להבדיל ממונית קטנה שמכילה עד ארבעה מקומות ישיבה. היה ואתם מתגוררים בצפון ונדרשים לנסוע לכיוון המרכז למטרת הסעה לאירוע ספורט, כנס או הסעות לחתונה, חברת גמבורג הסעות תספק לכם מונית גדולה שתאפשר לכם ליהנות מנסיעה עם כל בני המשפחה או החברים מבלי שתאלצו לנהוג, לרבות אם אתם לא מכירים את אזור אליו אתם נוסעים ורוצים להימנע מטעויות. עם מונית גדולה תוכלו ליהנות מנסיעה נעימה בכלי רכב מרווח ואיכותי שמכיל את כל האביזרים הנחוצים כמו מיזוג אוויר,  Wi-Fi ועוד. גם נהגי החברה מנוסים בכל מסלולי הדרכים ומכירים את אתרי הארץ. יוכלו להביא אתכם ישירות ליעד בבטחה ובמינימום זמן. להלן כל היתרונות במונית גדולה בצפון –

מונית גדולה מהצפון לנתב״ג

טיסות מנתב”ג יכולות להיות בכל שעה במהלך היממה ועבור מטרות שונות. לכל מי שמתגורר בצפון ונדרש להגיע לנמל התעופה בשעות מאוחרות או עם המשפחה, מומלץ לו להיעזר בשירות מונית גדולה לשדה התעופה . המונית הגדולה תיקח אותו ואת יתר הנוסעים ישירות לשדה בנוחיות ובלי איחורים. ודאי שלא יהיה כדאי להסתמך על רכבת מהצפון או תחבורה ציבורית אחרת. אלה יכולים להתעכב בשל מגוון סיבות. באמצעות מונית גדולה עם נהג מנוסה, נוכל לדעת לתכנן את הזמן במדויק עד שדה התעופה. 

מונית גדולה בצפון לאירועים

בכל עת שמתנהל אירוע חברה גדול. כנס חברות או משחק של ליגה בכדורגל ועוד. כבר מזמן ידוע כי אירוע זה עלול ליצור חסימה ופקקי תנועה באזור המרכז . בכל מקום בו מתקיים האירוע יהיו עומסי תנועה רבים. כמו כן, יש לקחת בחשבון שהאזור שנמצא בסמוך לאצטדיון או להיכל יהיה לרוב חסום.

ולכן לרוב לא ניתן למצוא בו מקומות חניה פנויים. באמצעות הזמנת מונית גדולה לאירועים שתצא בתיאום מראש תהייה המענה המושלם ביותר עבורכם ועבור כל מי שמתלווה אליכם. כך תצאו בזמן, עוד לפני שיתחילו הפקקים, תיהנו מנסיעה שלווה, תגיעו ישירות למקום מבלי לאלץ לחפש חנייה כשהנהג מצדו ימתין עד לשעה בה תאמתם  מולו חזרה לצפון. 

מונית גדולה בצפון לחתונות

יום החתונה הוא יום מרגש ועם זאת מתוח ביותר. כל דבר שיכול להקל עליו יהיה מבורך – הסעות לחתונה במונית גדולה שתסיע את הזוג ביום החתונה לסידורים של הרגע האחרון . ובנוסף תנעים את זמנם במיזוג אוויר, בחלל מרווח ונעים. וגם עם מערכת סטריאו בטכנולוגיה מתקדמת ובמוסיקה נעימה, היא הדבר האולטימטיבי.

מונית גדולה ביום החתונה תהיה גם פתרון מושלם לקבוצת חברים שמגיעים מהצפון לחתונה במרכז ורוצים לנסוע יחד.

בנוסף הם גם יחסכו כסף על דלק, כשהם מוותרים על נהיגה בכמה וכמה רכבים ולמעשה לא להיות מוגבלים בדבר (אלכוהול). כמו כן, הם יבטיחו הגעה בזמן לחופה.

גמבורג הסעות. – חיים ונושמים הסעות כבר למעלה מ – 70 שנה.נשמח להעניק לכם את השירות הזה 24/7 ולכל יעד!

גמבורג = מילה נרדפת להסעות

מאמרים קשורים

שאלות נפוצות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Scroll to Top