מונית גדולה בשפיים

המחיר לרכב הלוך ושוב לפי השעות שהוזמנו (הרכב לא ממתין וואינו צמוד)
כיוון 1. העברה ישירה מנקודה לנקודה
רכב צמוד לפי שעות - במקרה של חריגה בשעות יגבו שעות נוספות
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת יציאה חזרה
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
שעת התייצבות

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת שחרור
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
מונית גדולה בשפיים

מונית גדולה בשפיים די קשה להשגה. אף על פי שהיישוב שפיים הינו קיבוץ במרכז הארץ ששוכן באזור המרכז.אל נשכח שיש בו פארק מים פופולרי אליו מגיעים המונים מכל הארץ. לרבות ביימי הקיץ. מאחר ומדובר באזור שיש בו אטרקציה מבוקשת במיוחד. בשפיים הוקמו במקום כמה וכמה בתי מלון ודירות נופש אליהם מגיעים להתארח ולנפוש אנשים רבים, כולל תיירים. כמו כן, יש אולם אירועים מוכר ומבוקש באזור שפיים. אליו מגיעים מוזמנים ואורחים לאירוע חתונה בר מצווה ואירועי חברה מדי יום. במקרים רבים בהם בני משפחה או קבוצת חברים שמעוניינים להגיע למקום יחד, במקום לנסוע בכמה רכבים במקביל, מומלץ להם להיעזר במונית גדולה בשפיים שתסיע את הקבוצה הלוך חזור באותו היום ותחסוך מהם דלק, עלות על חניון, נסיעה בפקקים שמאופיינים לימי חופשת הקיץ ותעניק להם חווית טיול רגועה ונעימה  מהתחלה ועד הסוף. 

מונית גדולה הסעה משפיים לנתב״ג

גם עבור כל מי שמתגורר באזור שפיים ובקיבוץ. וגם עבור מי שמגיע לנופש בשפיים ורוצה הסעה במונית גדולה לנתב״ג . האפשרות לחזור לטיסה מנתב”ג בכל שעה במהלך היממה. בנוסף קיימת האפשרות לעשות זאת באמצעות מונית גדולה שמגיעה לפתח הבית או המלון ויכולה להכיל עד כ – 20 איש לכל היותר. הנסיע. בה מבטיחה חווית נסיעה מרווחת, אינטימית ומהנה עם תא מטען גדול עבור כל הכבודה והציוד. 

מונית גדולה הסעות לאירועים בשפיים

מונית גדולה לאירועים שונים ברחבי הארץ מאזור שפיים תוכל להבטיח הגעה בטוחה. עם מונית גדולה תבטיחו ניצול מיטבי של כל זמן האירוע. אירועים רבים שמתנהלים בכל רחבי הארץ לעיתים יאלצו נסיעה של כמה שעות הלוך מאזור שפיים וכמה שעות חזור. נסיעה  מהסוג הזה יכולה להיות מעייפת מאוד, בעיקר לאחר יום עבודה ולא פעם נעדיף להפקיד את המטלה הזו בידי נהגים מנוסים מאתנו כמו צוות נהגים מחברת גמבורג הסעות לאירועים שיספקו מונית גדולה לכל קבוצת אנשים שמחפשת להגיע לאירועי תרבות, אירועי משפחתי או כל אירועי חברה שמתנהל במרחק מקיבוץ שפיים.   

מונית גדולה הסעות לחתונה בשפיים

בשנים האחרונות קיימת מגמה יציבה, שבמסגרתה כל  מי שחוגג אירוע חתונה אמור גם לדאוג לכל המוזמנים שלו להסעה בטוחה – כך למעשה מבטיחים את הגעתם של רוב המוזמנים כשחוסכים מהם נסיעה ארוכה הלוך ושוב באותו היום. ההסעות לרוב תגענה בצורה של אוטובוס. אפשרות נוספת הינה מיניבוס שהוא חלופה של הסעות לחתונה במונית גדולה . הסעה שיוצאת מנקודה מסוימת או כמה נקודות ועושה מספר עצירות בהן היא אוספת את המוזמנים על הדרך. 

בכל חתונה בארץ, או במידה והחתונה מתרחשת בגן אירועים באזור שפיים. עדיף שהאורחים יגיעו באמצעות הסעה לחתונה – זה יבטיח שכולם יגיעו בשעה שנקבעה החופה. והכי חשוב שירות זה יבטיח את בטיחותם של כולם שיוכלו לשתות אלכוהול ולשמוח מבלי לחשוש מהנהיגה חזור.

גמבורג הסעות – חיים ונושמים הסעות כבר למעלה מ – 70 שנה, ישמחו להעניק לכם את השירות הזה 24/7 ולכל יעד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Scroll to Top