הסעות ברכב סיור מדברי SUV

המחיר לרכב הלוך ושוב לפי השעות שהוזמנו (הרכב לא ממתין וואינו צמוד)
כיוון 1. העברה ישירה מנקודה לנקודה
רכב צמוד לפי שעות - במקרה של חריגה בשעות יגבו שעות נוספות
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת יציאה חזרה
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
שעת התייצבות

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת שחרור
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
הסעות רכב סיור מדברי

הסעות עם רכב סיור מדברי הכוונה לשירות הסעות אשר מבוצע ע״י רכבי 4×4 אשר ברשיון הרכב מקוטלגים כרכב סיור מדברי.

לא יוצא לנו לחשוב על זה, אבל ישראל היא מדינה מדברית כמעט לגמרי. למעשה רוב שטחה של מדינת ישראל מכוסה במדבר. ולמרות זאת, לישראלים רבים לא יוצא להגיע למדבר לעיתים קרובות. וחבל מאוד שזה המצב- מכיוון שהמדבר בישראל הוא פלא טבע עוצר נשימה. יש למדבר הישראלי, הנגב, מדבר יהודה והערבה, עשרות מקומות וצורות נוף מהממות להציע למטייל. תמנע, מכתש רמון, חולות חלוצה, הרי אילת, כל אלה דוגמאות למקומות מדהימים שהמדבר מציע לנו. מהו סוד הקסם של המדבר? מדוע הוא כל כך מרשים? בעינינו, סוד הקסם של המדבר הוא שהוא כל כך פראי. המדבר הוא המקום שמגיעים אליו לחוות את הטבע במלוא העוצמה, ללא תיווך וייפוי. על מנת שנצליח לחוות את המדבר במלוא מובן המילה, צריך רכב שמתאים לכך. הסעות ברכב סיור מדבריSUV  שאנו נוכל לספק, הן התשובה לדרכים המשובשות והתנאים הקיצוניים במדבר. בשביל להגיע לפינות הנסתרות והפסגות הכי מרשימות, צריך רכב שיכול לסחוב את כל מלוא העוצמה של הטיול. 

מהו רכב סיור מדברי

בשביל העוצמה של המדבר- צריך עוצמה של רכב. כל מי שהיה בטיול מדברי יודע- נסיעה מדברית היא לא נסיעה פשוטה בכלל. כשנוסעים במדבר מתמודדים עם דרכים משובשות, אבק, חול, סלעים גדולים ועוד שלל אתגרים. בשביל לצלוח את המשימה הזאת אנחנו זקוקים לרכב שמעוצב במיוחד על מנת לעמוד בה. בדיוק בשביל משימה זאת עוצב רכב סיור מדברי. רכב סיור מדברי הוא רכב בעל הנעת ארבע על ארבע המאפשרת לנוע בתנאי שטח קשים. כל רכב הסעות שמסיע באופן ציבורי בתנאי השטח האלה מחויב להיות מוגדר כרכב מדברי.

הסעות רכב סיור מדברי רק אצל גמבורג

אצלנו תמצאו את רכבי הסיור המדברי הטובים ביותר התחום, שיכולים להבטיח טיול עוצמתי ומדהים במיוחד. יש משהו מדהים בשילוב הזה בין העוצמות הפראיות של המדבר לבין השקט והרוגע שהוא משרה. בהסעות ברכב סיור מדברי SUV שלנו האלמנטים האלה באים לידי ביטוי בצורה החזקה ביותר. כמובן שהרכב, שהחברה שלנו מספקת, יכול לשמש אותנו בכל נקודה בארץ, ולא רק במדבר. רכב מדברי הוא אולי השם הרשמי שלו, אבל הוא מתאים לכל נסיעה קשה בכל שטח.

הסעות לטיולים עם רכב SUV מפנק

טיול, למרות שהוא מתקיים בשטח, יכול להיות החוויה הכי מפנקת בעולם. הכל תלוי באיך בוחרים לעשות את הטיול שלנו. אפשר ללכת ברגל ולסבול מגב כואב ומלכלוך ובוץ. אבל מצד שני, אפשר לעשות את אותו הטיול, ולחוות את אותו הטבע, ברכב SUV מפנק. אצלנו, רכב SUV הוא רכב בעל הנעה כפולה, מה שמכונה בדרך כלל בעברית רכב שטח. רכב SUV מביא אותנו לטבע בצורה הנוחה והמפנקת ביותר. ככה שלא צריך לוותר על הנוחות גם כשרוצים לחוות את העוצמה הפראית של הטבע.

הסעות עם רכב סיור מדברי בכל הארץ

הסעות לטיולים עם רכב SUV ניתן לעשות בכל הארץ, בכל מקום שניתן להגיע אליו ברכב. ותודה לאל, יש לנו בארץ מקומות מדהימים ששווה להגיע אליהם. היופי במדינת ישראל הוא שבשטח קטן קיימות צורות נוף שונות ומגוונות. בנסיעה יחסית קצרה ברכב SUV נוכל להגיע לנוף מדברי, אגמים, נחלים, חוף הים ועוד הרבה. בדיוק בגלל זה חשוב להבטיח שלא נפספס אף פרט בטיול שתעשו איתנו. שנעשה אותו בצורה נוחה ומפנקת שתשאיר לנו טעם של עוד. 

הסעות חתן וכלה ברכב SUV מפואר

רכב שטח, בהגדרה שלו הוא רכב שמתאים לכל נסיעה. אבל בעינינו, הוא מתאים במיוחד לנסיעה הכי חשובה שנעשה בחיים- נסיעה לחתונה. כשזוג צעיר מתחתן הוא רוצה, ובצדק, שיום החתונה יהיה לא פחות ממושלם. כמובן שבנוסף להתרגשות והלחץ, יש המון דברים שחשוב להספיק במהלך היום. אבל בסופו של דבר, היום הזה מורכב בעיקר מנסיעות.

תספיקו להגיע לכל המשימות

צריך להגיע לאיפור, לקחת את הדברים, לאסוף את המשפחה, לנסוע לאולם ועוד. ומכיוון שזה הוא יום החתונה שלכם, גם ההסעות האלו צריכות להיות בסטייל .ובנוסף לסטייל, אם אפשר אז ברכב מפואר ומפנק, שאנחנו יכולים לספק. ולפי דעתנו, אין יותר מפנק מרכב SUV. הוא גדול, הוא מרווח, הוא ללא ספק המלך של הכביש. רכב SUV יכול להיות גם מפואר מאוד. ולראייה, המחיר של רכבים כאלה יכול להיות מהגבוהים בשוק המכוניות. חתן וכלה ראויים לכל הפינוק והיוקרה שאפשריים. רכב SUV שנספק לכם יביא את הזוג המאושר לכל מקום שירצה בכל רחבי הארץ ביום החשוב בחייו. וחשוב מכך, יעשה את בסטייל וביוקרתיות שקשה להתחרות בהם. 

הסעות אח”מים עם SUV

כל אחד מאיתנו היה שמח להרגיש כמו אדם חשוב מאוד ברגעים מסוימים. כמובן שהיינו גם רוצים לגרום לאנשים החשובים לנו להרגיש כך. יותר מזה, היינו אומרים שזו לחלוטין הזכות שלנו להרגיש כמו אח”מים. אז מה בעצם אנחנו צריכים על מנת להרגיש כך? בעינינו, הדבר הכי חשוב הוא להרגיש שמתייחסים אלינו בצורה יוקרתית. אנחנו רוצים שבאירועים מסוימים כולם יסתכלו עלינו ויגידו וואו, ככה מתייחסים למלך או מלכה. הסעות אח”מים הן בדיוק ניצול של הזדמנות כזאת.

האורחים שלכם יעריכו את זה

כשאנחנו נוסעים ברכב SUV יוקרתי, שהוא המלך של הכביש, אנחנו מרגישים גם כמו מלכים. כל דבר ברכב SUV שלנו להסעות אח”מים מעוצב על מנת לשדר יוקרה. חלונות מושחרים, מושבים מפנקים, וכל האבזור הדרוש כדי להרגיש כמו כוכב בדרך לפרימיירה. בנוסף לכך, לפעמים אנחנו נרצה להתייחס לאחרים בצורה היוקרתית ביותר. דוגמא טובה היא אורחים חשובים שמגיעים לביקור מחו”ל. אורחים ישמחו לגלות בנתב”ג שמחכה להם רכב SUV יוקרתי שנספק לכם, שיסיע אותם לאורך הביקור. על אורחים כאלו חשוב לעשות רושם טוב, והם יבינו שהיחס שיקבלו פה הוא הטוב ביותר.

הסעות לנשף – להגיע כמו מלך

יש מעט מאוד אירועים מרגשים בחיים כמו סיום תיכון. ימי הולדת קורים כל שנה, וגם שמחות משפחתיות הן דברים שאנחנו חווים פעמים רבות. לעומת זאת, סיום תיכון הוא דבר שנחווה אך ורק פעם אחת לאורך כל חיינו. בבתי ספר רבים נוהגים לחגוג את האירוע המרגש בעריכת נשף יוקרתי. כל החברים מהשכבה מתכנסים בפעם האחרונה לערב של יוקרה וציפייה לעתיד. האירוע הזה מוצדק לחלוטין – זאת ההזדמנות שלנו לסיים את התקופה הארוכה הזאת בצורה שמתאימה לה. בנשפים כאלו הכי נכון לשדר יוקרה – להרגיש שהרווחנו את הזכות ליחס של בני מלוכה.

להגיע לנשף בסטייל

על מנת לשדר את היוקרתיות הזאת, חייבים “לדפוק כניסה” – להגיע לנשף בסטייל. ואין דבר שיותר מתאים לכך מרכב יוקרתי שאנחנו בחברה יכולים לספק. כשמגיעים לנשף ברכב הסעות יוקרה, כל העיניים ננעצות. כשזה מה שהרכב שלנו משדר, החלונות מושחרים, כל רק מחכים לראות מי יצא ממנו. נשף של סיום תיכון זאת ההזדמנות שלנו לחוות אירוע שאנחנו המוקד שלו. ובשביל שיבינו שאנחנו המוקד של האירוע – צריך לשדר שאנחנו המוקד של האירוע. 

שאלות נפוצות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Scroll to Top