הסעות בקרית אונו

המחיר לרכב הלוך ושוב לפי השעות שהוזמנו (הרכב לא ממתין וואינו צמוד)
כיוון 1. העברה ישירה מנקודה לנקודה
רכב צמוד לפי שעות - במקרה של חריגה בשעות יגבו שעות נוספות
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת יציאה חזרה
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
שעת התייצבות

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת שחרור
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
הסעות בקרית אונו

מאז שהפכה קריית אונו לעיר, היא גם מספקת שירותי הסעות בקרית אונו רבים ומשודרגים לכל תושביה. לרבות שירותי הסעה על ידי חברות הסעה פרטיות עבור מגוון האוכלוסייה שלה. בשל מיקומה האידיאלי באזור המרכז, לעיר קריית אונו יש נגישות גבוהה לצירי תחבורה ראשיים. וניתן להגיע אליה ולצאת ממנה בקלות מרבית. העיר מכילה מגוון של אתרים תרבותיים וכן אתרי הנצחה, פארקים וגינות קסומות. על אף שיש בה אמצעי תחבורה ציבוריים ורבים מתושביה מחזיקים בכלי רכב פרטי, שירות הסעה במרכז או בעיר קריית אונו יענה על הצורך של רוב האוכלוסייה בעיר ועל כך נרחיב במאמר שלפניכם. 

חברת הסעות בקרית אונו

איך בוחרים חברת הסעות בעיר קריית אונו? אז לפני הכל יש לבדוק ברשת איזו חברה מומלצת. עוד אפשרות להתרשם מאדם שמכירים וסומכים על הצעתו ונעזר בעבר בחברת הסעות. במידה ואתם זקוקים לחברת הסעות למטרת טיול. הסעה לאירוע או חתונה או עבור מוסד ציבורי. יש לוודא שהחברה מומחית בתחום בו אתם מעוניינים. כמו כן, חשוב שלחברה יהיה ניסיון ומוניטין בתחום ושהיא תחזיק בכל האישורים הנדרשים. כולל ביטוח נוסעים וביטוחי רכב בתוקף. חברת הסעות אמינה גם צריכה להקפיד על תחזוקה תקופתית של כל הרכבים שלה, לדאוג לצוות נהגים אדיב ונעים ולהיות זמינה. 

הסעות אוטובוסים בקרית אונו

ישנם מקרים רבים בהם נזדקק להסעות יומיומיות באמצעות אוטובוס בעיר קריית אונו. מקרים אלה יהיו כשמדובר בכמות גדולה של נוסעים, כמו תלמידים שצריכים להגיע מדי בוקר למסגרות החינוך, על כן מדובר בהסעות שבשגרה. גם במקרים בהם עובדים צריכים להגיע למפעל מדי בוקר ולחזור ממנו בתום יום עבודה. הסעות אוטובוסים חד פעמיים יסופקו גם במסגרת טיול שנתי. גם טיול של כמה וכמה משפחות שיוצאות יחד ליום כיף, ליום גיבוש של עובדים וכולי.  

השכרת אוטובוס בעיר

השכרה של אוטובוס בעיר תתבצע על ידי הזמנה טלפונית או באתר מאחת החברות המומלצות. חברות הסעות שמספקת שירות הסעות מהימן. בזמן השכרת האוטובוס יש לוודא את כל הפרטים אודות האוטובוס כשאתם מעבירים את כל הפרטים של הנסיעה כמו יעד, כמות הנוסעים וכל פרט אחר רלוונטי וחשוב.  

הסעות מיניבוס קריית אונו

הסעה של מיניבוס בעיר קריית אונו תתאים בעיקר לקבוצה מצומצמת יותר. מיניבוס הינו כלי רכב קטן שמכיל עד 25 נוסעים. ניתן להיעזר בו במקרים כמו, הסעות לנתב”ג. אפשרות נוספת היא נסיעה משפחתית טיול באחד מהאתרים בארץ, נסיעה לאירוע חתונה ועוד. היתרונות של מיניבוס מפואר הינם: חלל אינטימי יותר ועם זאת מרווח ונעים, יכולות תמרון בכביש גבוהות יותר מאוטובוס וגם המחיר יהיה זול יותר מאשר השכרה של אוטובוס. 

מיניבוס 23 מקומות בקרית אונו – עכשיו במבצע נסיעה בתוך קרית אונו 40 ש״ח בלבד !!!!! די לעושק !!!

הסעה במיניבוס 23 נוסעים בקרית אונו במחיר שובר שוק. עד היום תושבי קרית אונו נוצלו ע״י מספר חברות והתרגלו לשלם מחירים מןפקעים והזויים. חברת גמבורג הגיעה לתקן את העוול שנעשה לכם. מיניבוס 23 מקומות לא אמור לעלות כך כך יקר.

הסעות מיניבוס 20 מקומות בקרית אונו – מבצע עד 31/10/21 בשעות היום החל מ 25 ש״ח לכיוון

כן , אנחנו יודעים שהייתם רגילים לשלם פי 10 ונעשה לכם עוול. אנו כאן לתקן את זה ומיידית.

  • המחירים בהתאם לזמינות ולשעות ספציפיות

מיניבוס בקרית אונו

הסעת עובדים בקרית אונו

חברתנו מספקת שירותי הסעות עובדים בקרית אונו במגזר הציבורי והפרטי בכל ימי העבודה ובכל שעות היום. מדובר בהסעות עובדים עם זמן ומסלולים קבועים המתוכננים מראש על פי דרישות מיוחדות, ובעלי גמישות תכנונית רבה. המשך לספק שירותים תוך עמידה בלוח הזמנים וכל התחייבויות אחרות שהוסכמו עם הלקוח מראש.

מערך התחבורה שלנו חוסכת משאבים רבים לבעלי ומנהלי חברות, כמו גם הרבה כסף בתשלום דלק ותחזוקת רכב או עלויות תחבורה ציבורית. בנוסף, אנו עושים את מירב המאמצים לעודד עובדים לצאת לעבודה בזמן, כך שיהיו רגועים, רגועים ורעננים. שירות הסעות העובדים שלנו מדגיש ללא הרף את בטיחות העובדים במהלך הנסיעה. מנהלי טיולים ונהגינו יודעים כי המוניטין שלנו תלוי בשירותים שאנו מספקים ללקוחותינו, כך שעובדיכם מגיעים בשלום, נשארים רגועים במהלך הנסיעה, נוסעים ברוגע, והנהג מגיע בזמן. הנהג עושה זאת נכון חשוב לנו לא לנסוע בכביש, אלא לנהוג בזהירות בהתאם לכללי התעבורה. הנהגים שלנו חביבים, חייכנים, ותמיד עונים בסבלנות-עבדנו בתחום ההסעות שנים רבות ונותנים שירות מקצועי ואדיב. המחירים שלנו זולים ומשתלמים. העובדים יכולים להיות רגועים ותוכלו לגרום להם לעבוד בזמן ובבטחה. ברשותנו מגוון רכבים שיענו על הדרישות השונות שלך. אם אתם זקוקים למיניבוסים או אוטובוסים להסעת עובדים יש לנו אוטובוסים יוקרתיים גדולים ומצוידים היטב.

הסעות בעיר מחיר                                                                                                           

המחיר של כל הסעה יהיה לרוב החל מ 200 ש״ח ועד 1800 ש״ח .

עוד פרמטר יהיה בהתאם לסוג כלי הרכב ולמגוון רחב של פרמטרים עליהם נרחיב :

סוג כלי רכב – שכן הסעה בעיר קריית אונו יכולה להתחיל מחמישה אנשים ועד ל- 60 איש. בהתאם לזאת יוצמד כלי הרכב המתאים. יש אוטובוסים, מיניבוסים, מידיבוסים, מוניות גדולות ועוד, כל אחד מהם מכיל כמות שונה של נוסעים. 

יעד – היעד הינו פרמטר ממשמעותי שכן הוא יגדיר את כמות צריכת הדלק של הרכב. 

כמות הנוסעים – בהתאם לכמות הנוסעים ניתן יהיה לקבוע את כלי הרכב.

סוג האוכלוסייה- לעיתים יידרש לבצע הסעה לילדים, מה שדורש רישיון מיוחד. לעיתים זאת תהייה אוכלוסייה מוגבלת שמצריכה אבזור וכלי רכב מותאמים, כל אלה יחושבו במחיר. 

זמן שהייה – במידה ומדובר בהסעה לאירוע או לטיול, זמן השהיה ישתנה וזה הזמן בו כלי הרכב והנהג יהיה לשירות הנוסעים, מה שיחשב בעלות הסופית. 

הסעות קריית אונו בזול

כולנו מחפשים את הזול ביותר. אך חשוב יותר לוודא שלא מדובר בחברת הסעות פיקטיבית ושאינה מוסמכת. היום יש גופים רבים שמגדירים את עצמם כחברת הסעות. אולם בפועל הם לא באמת מתנהלים בהתאם לחוק ומפתים את הנוסעים במחירים זולים במיוחד ובמבצעים. 

התחייבות לשבור את שוק המחירים בקרית אונו – מבינים ללבכם שאתם משלמים מחירים מופקעים

על מנת שלא תהיו אתם וכל הנוסעים עמכם חשופים לכך, יש לבחור רק בחברה אמינה ומוסמכת גם עם המחיר שלה יותר יקר מהצעה אחרת שקיבלתם. סביר להניח שהמחיר שלהם כולל את הכל – הוצאות על רישיונות, ביטוחים, תחזוקה וכלי רכב חדישים. גם חברות הסעות מהימנות ומקצועיות יוצאות לעיתים במבצע של הסעה מוזלת אבל זה לעולם לא יבוא על חשבון הבטיחות של קהל הנוסעים שלה. 

מחירון הסעות בקריית אונו – מחירון הסעות מעודכן לשנת 2021 – 2022 – כמה עולה הסעה בקרית אונו ?

ניתן לקבל הנחה נוספת בשיחה טלפונית או לחצו לפניה בוואטסאפ

מרחקעד 6 שעתעד 8 שעותיום עבודה עד 12 שעותהערות
עד 50 ק״מ1500 ש״ח 1800 ש״ח 2000 ש״חלא כולל שישי שבת
עד 100 ק״נ 1700 ש״ח 2000 ש״ח2300 ש״ח  לא כולל שישי שבת
עד 150 ק״מ1800 ש״ח   2000 ש״ח2500 ש״ח   לא כולל שישי שבת
עד 200 ק״:מ 2200 ש״ח2400 ש״ח 2700 ש״ח  לא כולל שישי שבת
עד 300 ק״מ 2600 ש״ח 2700 ש״ח 2980 ש״חלא כולל שישי שבת
עד 400 ק״מ 2800 ש״ח3200 ש״ח  3500 ש״ח לא כולל שישי שבת
הסעות בקרית אונו מחיר

מחיר של הסעות קרית אונו

מחירון הסעות בקריית אונו מדוייק ועדכני

האותיות הקטנות :

ט.ל.ח

  • המחירים בגדר המלצה בלבד ואינם מחייבים.
  • המחיר מתייחס לאוטובוס צמוד בימי חול . 
  • מחיר כל חריגה בשעות מחירה 150 ש״ח כולל מעמ
  • המחירים מתייחסים לאוטובוס 55 מקומות – בגין אוטובוס 60 מקומות מחיר – תהיה תוספת 20% . בגין  מידיבוס תהיה הפחתה של 2.5% למחיר.
  • סך הק״מ מחושב לסך כל הק״מ אשר יבוצע באותו יום לפי נק׳ המוצא וסיום בנק׳ המוצא.
  • עבור הסעות בשבת מחיר – ינתן בשיחה טלפונית

לפרטים נוספים תוכלו לדבר איתנו דרך אתר האינטרנט, או לחייג עכשיו למספר הטלפון שלנו 9074*.

שאלות נפוצות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Scroll to Top