כמה מקומות יש באוטובוס ציבורי זעיר?

המחיר לרכב הלוך ושוב לפי השעות שהוזמנו (הרכב לא ממתין וואינו צמוד)
כיוון 1. העברה ישירה מנקודה לנקודה
רכב צמוד לפי שעות - במקרה של חריגה בשעות יגבו שעות נוספות
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת יציאה חזרה
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.
שעת התייצבות

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
שעת התייצבות
נא להזין תאריך ושעת התייצבות
שעת שחרור
נא להזין שעת התייצבות ו/או תאריך סיום

בחר סוג לקוח

אם תדחה ל 8:30 תזכה בהנחה של 100.00 ש״ח
הזמנת הסעה לתקופה של יותר מ-24 שעות יש לבצע הזמנה לכל כיוון בנפרד או רכב צמוד.

כמה אנשים נכנסים באוטובוס ציבורי זעיר?

הסעות אוטובוס ציבורי זעיר מכילות כ – 8 ועד 20 נוסעים. הפכו להיות מאוד שכיחות בשנים האחרונות. אוטובוס ציבורי זעיר הוא בעצם מיניבוס בגדלים שונים המותאם לרוב לדרישות הלקוח. הסעות מיניבוסים אפשרים גם לקבוצות קטנות וגם לקבוצות גדולות להגיע בקלות מנקודה לנקודה. זה מה שהפך את האפשרות הזאת להיות האפשרות המובילה על פני כל אפשרות אחרת. אנשים שעד לא מזמן היו בטוחים כי הם מוכרחים להזמין רק אוטובוס גילו אפשרויות נוספות. כמה אנשים נכנסים באוטובוס ציבורי זעיר? זוהי שאלה שעשויה להעסיק אתכם לפני שתבצעו הזמנה של הסעה מהסוג הזה.

אין כמות אנשים מוגדרת אשר אמורה להיכנס אל תוך אוטובוס ציבורי זעיר. הסיבה לכך היא שתוכלו למצוא לא מעט אוטובוסים זעירים עם מספר שונה של מקומות ישיבה. לרוב אוטובוסים זעירים יכולים להכיל בין 8-20 נוסעים. זוהי הסיבה כי תוכלו לבצע התאמה מושלמת של המיניבוס ולבדוק את מספר המושבים בו על פי כמות הנוסעים הצפויה. זוהי הסיבה כי לא מעט אנשים בוחרים פעם אחר פעם באפשרות הזאת.

הסעות אוטובוס ציבורי זעיר לקבוצות שונות

מכיוון שבאוטובוס זעיר ניתן לעלות בין 10-20 נוסעים, תוכלו לנסוע איתו בקבוצות גדולות או קטנות. לא אמורה להיות לכם שום מגבלה מבחינת כמות האנשים שאותה תרצו לעלות. כמובן שאם תעברו את הכמות של ה-20 נוסעים, יהיה עליכם להזמין כבר אוטובוס רגיל. איך תוכלו לדעת איזה אוטובוס ציבורי זעיר מתאים לצרכים שלכם? תוכלו להתייעץ עם החברה המספקת לכם שירותי הסעות.

גודל האוטובוס משפיע על העלות הצפויה

גודל האוטובוס משמעותי מאוד כדי שתוכלו לנסוע בו בצורה נוחה ועם מינימום של בעיות. אך עליכם לקחת בחשבון כי כמות הנוסעים וגודל האוטובוס הזעיר משפיעה על העלות. לכן כאשר אתם שואלים כמה אנשים נכנסים באוטובוס ציבורי זעיר? יהיה עליכם גם להבין כמה תהיו מוכנים לשלם על הנסיעה. כך תדעו בדיוק איזה אוטובוס זעיר מתאים לצרכים ולתקציב שלכם. לא תמיד הצרכים משדרים על אותו הגל כמו התקציב שעומד לרשותכם לטובת ביצוע ההסעה.

אל תעשו בחירה שלא תהיו בטוחים לגביה

הסעות אוטובוס ציבורי זעיר יכולות להיות פתרון מושלם בלא מעט מקרים. לא משנה אם אתם מתכננים נסיעה ארוכה או דווקא נסיעה קצרה. אך מה שאתם צריכים לקחת בחשבון זה שאתם עושים בחירה שמתאימה לכם. בחירה שתאפשר לכם להנות מכל היתרונות השונים של שירותי ההסעות. לא יודעים איזה מיניבוס לבחור? תוכלו תמיד להתייעץ עם הצוות המנוסה שיספק לכם עצות שיכולות להיות מאוד חיוניות.

רוצים להזמין הסעות אוטובוס ציבורי זעיר? חברת הסעות גמבורג מקבוצת RENT A BUS ISRAEL היא החברה המובילה למתן שירותי הסעות. החברה מציעה מיניבוסים במגוון רחב של גדלים בהתאמה אישית לצרכים או לדרישות של כל לקוח.

מתעניינים בהצעת מחיר לשירותי הסעות ? נציגי המכירות של חברת גמבורג הסעות מקבוצת Rent A bus Israel ישמחו לסייע לך בכל שאלה

ניתן להתקשר 24/7 לטלפון *9074 או במייל sales@rentabus.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Scroll to Top